Subject: Tsiviilasi nr 2-20-4010 arhiiv
From: "Merili Ruul"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 4 Jun 2024 09:05:19 +0300

Tere!

Maksejõuetuse teenistus teostab haldusjärelevalvet pankrotihalduri üle
tsiviilasjas nr 2-20-4010 menetluse seaduspärase läbiviimise ning
pankrotimenetluse kulude otstarbekusega seoses (õiguslik alus: VVS § 75¹
ja § 75²; PankrS § 70 lg 1,2,3 ja 5 ning § 192¹ lg 2). Eeltoodust
tulenevalt palume juurdepääsuõigust kõigile Ametlike Teadaannete arhiivis
asuvatele menetlusega 2-20-4010 seotud teadaannetele.

Lugupidamisega

Merili Ruul

Järelevalve ekspert

Maksejõuetuse teenistus

Konkurentsiameti teenindamisel

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 667 2702

Tatari 39 | 10134 Tallinn | Estonia

 <https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee>
https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee